She’s 1!

Alhamdulillah, pejam celik Aqilah Safiyyah dah genap setahun (27 Ramadhan). Alhamdulillah jugak eczema dh kurang, dah makin cerdik, dah banyak akal nya.

Sayang ibu, there’s a lot of things I want to tell you but i can’t find the right words to say to you. Cume ibu boleh cakap ibu bersyukur sangat dan ibu harap awak pun bersyukur. saudara-saudara kita tengah berperang sayang. bayi, kanak-kanak baya adik, kena bunuh tanpa sebab. bertuah kita sayang. masih boleh tidur lena, masih boleh ketawa. Ibu rasa bersalah dengan saudara kita sayang. Ibu harap adik sentiasa rasa bersyukur. Bersyukur sayang masih ada keluarga, masih hidup selesa.

Kejap lagi kita nak balik gombak beraya tapi hati ibu masih rasa bersalah. Saudara-saudara kita tak tentu lagi syawal nya. Harap ramadhan mereka Allah janjikan syurga.

Ibu nak minta maaf sebab yes, ibu selalu marah-marah adik. Tapi kenapa adik selalu gigit ibu? huhu..sakit tau. Adik selalu ngemping kat ibu, sampai ibu tak boleh buat kerja. Ikut sapa ni manja sangat?

Tetapkan iman adik ye sayang? Dalami agama, pegang pada Al-Quran dan Sunnah. Kita umat akhir zaman sayang. Terlalu banyak cabaran nya. Ibu harap adik sentiasa ingat tu. I love you sayang. Selamat hari ulang tahun pertama 🙂

Dah setahun ni, nak makan apa ye?

Dah setahun ni, nak makan apa ye?

 

Ibu sayang anak ibu.

Leave a Reply