A Tough Day

yes its a tough day. Safiyyah being cranky these couple days. I dont blame her. She caught cold. Its OK my mum said. She’s healthy. kang sihat je pelik pula kan?

Semalam masa tengah minum petang, dia tuang plastik biskut. Bersepah serdak2 tu. Alaa, budak2 tengah nak explore. Biar lah.

eh, apa sudah jadi bu?

eh, apa sudah jadi bu?

But today, she got so clingy. Nak masak pun tak boleh. Dok paut kaki sambil buat muka kesian. Huhu..lahai anak. ibu love u.  Sudah nya, aku kelaparan. Tapi sempat lah makan kurma nak bagi ada susu. Suap bubur, kemain lagi katup bibir. suap cerelac pun same. Habis ditepis kena baju. Sudahnya ibu dia juga yang habiskan. Lapkan badan salin baju and bagi susu (ngempeng), baru lah nak tido.

Dear Safiyyah, ibu sayang awak. Ibu tak marah kalau awak nak main ke wat sepah ke, ibu cuma nak awak cukup susu, makan and rehat sayang. Baru lah membesar dengan sihat. Awak baru je tidur. Rehat lah lama sikit ye? Malam nanti kita main lagi 🙂

Your Truly,

Mimie

Leave a Reply